Прогнозування, програмування, планування у публічному управлінні
Анотація
У сучасних умовах проблеми соціально-економічного розвитку в Україні пояснюють потребу приділення уваги удосконаленню прогнозування, програмування, планування в публічному управлінні. Дослідженням прогнозування, програмування, планування у публічному управлінні в Україні займалося багато вчених. Протягом останніх років саме дослідження прогнозування, програмування, планування у публічному управлінні в України є актуальним серед науковців різних галузей знань, особливо в галузі публічного управління. Однак чимало питань щодо визначення проблем здійснення прогнозування, програмування, планування у публічному управлінні в Україні залишаються недостатньо дослідженими. Досліджено здійснення прогнозування, програмування, планування у публічному управлінні в Україні Внаслідок неоднорідності соціально-економічного розвитку регіонів, неудосконаленості системи врядування щодо регіонального розвитку в Україні, вимагає приділення значної уваги вивчення та вдосконалення нормативно-правової бази прогнозування, програмування, планування в Україні. Основними складовими нормативно-правової бази прогнозування, програмування, планування є: Конституція України, закони України, акти Президента України, Кабінету Міністрів України та інші. Аналіз нормативно-правового забезпечення прогнозування, програмування, планування дає підстави стверджувати, що досі не створено взаємопов’язаної нормативно-правової бази. В умовах сьогодення стан соціально-економічного регіонального розвитку потребує удосконалення прогнозування, програмування, планування у публічному управлінні в Україні. Забезпечення соціально-економічного розвитку в Україні потребує й оновлення прогнозування, програмування, планування у публічному управлінні в Україні. Досліджено зарубіжний досвід здійснення прогнозування, програмування, планування у публічному управлінні. Подальшим науковим пошуком буде вдосконалення нормативно-правового та організаційного забезпечення прогнозування, програмування, планування у публічному управлінні в Україні.
Посилання
Dehtiarova, I. O. (20120 Konkurentospromozhnist rehionu: stratehichni priorytety ta mekhanizmy derzhavnoho upravlinnia. Kyiv, NADU.
Varnalii, Z. S. (ed.) (2007) Derzhavna rehionalna polityka Ukrainy: osoblyvosti ta stratehichni priorytety. Kyiv, NISD.
Mamonova, V. V. (2006) Metodolohiia upravlinnia terytorialnym rozvytkom. Kharkiv, KharRI NADU «Mahistr».
Amosov, O. Yu. (ed.) (2013) Stratehichne planuvannia (2nd ed.). Kharkiv, Vyd-vo KharRI NADU «Mahistr».
Pro derzhavne prohnozuvannia ta rozroblennia prohram ekonomichnoho i sotsialnoho rozvytku Ukrainy : Zakon Ukrainy vid 23.03.2000 r. № 1602–III. (2020) Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy, 25, 195.
Pro derzhavni tsilovi prohramy : Zakon Ukrainy vid 18.03.2004 r. № 1621–IV. (2004) Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy, 25, 352.
Pro stymuliuvannia rozvytku rehioniv : Zakon Ukrainy vid 08.09.2005 r. № 2850–IV (2005) Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy, 51, 48.
Zvieriakov, M. I., Kukharska, N. O., Klevtsevych, N. A. & Sharah O. S. (2019) Stratehuvannia rehionalnoho rozvytku: teoriia, metodolohiia, kontseptsiia. Odesa, Atlant VOI SOIU.