Інформаційні технології для підтримки освіти під час COVID-19

Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, медіапедагогіка, COVID-19, інтернет-освіта, соціальне дистанціювання

Анотація

Метою цього дослідження є синтез літератури, що спеціалізується на впровадженні інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освітнє середовище, з урахуванням переваг, недоліків та обмежень, враховуючи попередні спроби пандемії COVID-19, а також поточні потреби, породжені соціальною дистанцією. Ми враховуємо як навчальну, так і технічну діяльність, необхідну для створення та підтримки інтернет-платформ для спілкування та оцінки. Той факт, що нові технології, пов’язані зі штучним інтелектом, робототехнікою, хмарними обчисленнями та блокчейном, швидко прогресують, змушує Румунію пришвидшити процес цифрової трансформації відповідно до вимог Європейського Союзу. Відтепер кожна людина, а особливо молодь, повинна постійно вдосконалювати свої цифрові навички протягом усього життя. Насправді, прогрес у впровадженні технологій в освіту був незначним. Молоді люди, як правило, більше користуються інтернетом для спілкування та менше для навчання. Поліпшення результатів у вихованні молоді може бути досягнуто лише шляхом інновацій викладацьких систем, заснованих на нових послугах, технологіях, компетенціях викладачів, що встановлюють чітку навчальну мету. Окремі положення думки цієї статті були представлені на XX Міжнародній конференції з теоретично-практичної конференції «Статистичні методи та інформаційні технології для аналізу соціально-економічного розвитку», яка відбулася 21 травня 2020 року в Хмельницькому університеті управління та права імені Леоніда Юзькова.

Посилання

Hinsenkamp, M.; Rigler, D.; Stepankova,O.; Shah, H.; Gialelis, Y.; Pierce, R.; Celentano, U.; Zhitomirsky-Geffet, M.; Vallverdú, J.; Özdemir, D. (2020). Guidelines for Diverse Citizen Science Recruitment (Version 5.3). Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.3923820.

Digital education action plan (update). European Commission. URL : http://bit.ly/30Iooff.

Brown, T., & Wyatt, J. (2015), Design thinking for social innovation. Annual Review of Policy Design. Vol. 3, No 1. Pages 1–10. URL : http://bit.ly/2NlXveg.

Kiran Bala Nayar & Vikas Kumar (2018) Cost benefit analysis of cloud computing in education. International Journal of Business Information Systems. Vol. 27, Issue 2. Pages 205–221. https://bit.ly/3bL973I.

Ismail, H. A. (2020). Users' Intention to Share Knowledge Using Wiki in Virtual Learning Community. International Journal of Information and Communication Technology Education (IJICTE). Vol. 16, Issue 1. Pages 1–15. https://doi.org/10.4018/IJICTE.2020010101.

Ilinițchi, G, Prodan, A. (2020), Implementarea tehnologiilor informaționale şi asistemelor de comunicare în educație, Chişinău. Universitatea de Stat de Educatie Fizica si Sport. URL : https://bit.ly/3tgkQgv.

Chertok, I. R. A, Barnes, E. R., Gilleland, D. (2014), Academic integrity in the online learning environment for health sciences students. Nurse Education Today. Vol. 34, Issue 10. Pages 1324–1329. https://doi.org/10.1016/j.nedt.2013.06.002.

Kang, S., Norton, H. E. (2006) Colleges and universities’ use of the World Wide Web: A public relations tool for the digital age. Public Relations Review. Vol. 32, Issue 4. Pages 426–428. https://doi.org/10.1016/j.pubrev.2006.08.003.

Aouine, A., & Mahdaoui, L. (2020) Integration of Examination Strategies in E-Learning Platform for Assessment of Collaborative Activities. International Journal of Information and Communication Technology Education (IJICTE). Vol. 16, Issue 1, Pages 30–49. https://doi.org/10.4018/IJICTE.2020010103.

Bangs, J., Macbeath, J., Galton, M. (2010). Re-inventing schools, reforming, teaching: From political vision to classroom reality, London, Routedge. https://doi.org/10.4324/9780203840344.

Viziunea ANIS Romania digitala 2025. ANIS – Asociaţia Patronala a Industriei de Software si Servicii. URL : https://bit.ly/3bJt8aT.

Bercu, A., Cigu, E., & Nestian, S. A. (2020). Enhancing Innovation in Higher Education Institutions: Case of Romania. In Babić, V., & Nedelko, Z. (Ed.). Handbook of Research on Enhancing Innovation in Higher Education Institutions (pp. 118–140). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-7998-2708-5.ch006.

Ashraf, M., Hoque, R. (2016) An illustration of information communication technology (ICT)-mediated innovation–adoption–implementation in rural Bangladesh. Tékhne. Vol. 14, Issue 1. Pages 45–51. https://doi.org/10.1016/j.tekhne.2016.04.003.

Donner, J., Toyama, K. (2009) Persistent themes in ICT4D research: Priorities for inter-methodological exchange. Durban, South Africa: 57th Session of the International Statistics Institute. Academia.edu. URL : http://bit.ly/3vpeI7x.

Mrejeru, Cecilia-Cristina (2017) Tehnologia informației şi a comunicațiilor, Editura Rovimed. 2017. 56 p.

Tamaș Anca. 21 de meserii ale viitorului în domeniul resurselor umane. INACO. URL : https://bit.ly/3ldU0mw.

Опубліковано
2020-12-31
Розділ
COVID-19